Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Kvalifikaciniai reikalavimai:

turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą. Pedagogo kvalifikaciją ir 3 metų pedagoginio darbo stažą;

mokėti užsienio kalbą ir dirbti kompiuteriu; 

gebėti savarankiškai planuoti, rengti ataskaitas. Bendrauti, bendradarbiauti ir teikti konsultacijas, sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;

žinoti švietimo teikėjų veiklą reglamentuojančius Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymus bei kitus teisės aktus ir gebėti juos taikyti praktiškai;

gebėti vykdyti mokyklos direktoriaus pavaduotojo pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas.

Funkcijos:

telkia mokyklos bendruomenę švietimo politikos, strategijos įgyvendinimui, ilgalaikių ir trumpalaikių mokyklos veiklos programų, projektų vykdymui;

teikia profesinę pagalbą pedagogams, prižiūri, kaip vykdomi švietimo politiką ir pedagogų veiklą reglamentuojantys dokumentai;

kontroliuoja, kaip mokinių gebėjimai, įgūdžiai ir žinios atitinka valstybinius išsilavinimo standartus, vertina ugdymo rezultatus, teikia apibendrintą analizės medžiagą mokytojų tarybai; 

rengia ugdymo programų, mokymo priemonių, naujų ugdymo formų  ir metodų aptarimus;

skatina pedagogus tobulinti kvalifikaciją, bendradarbiauti ir atestuotis;

vykdo mokinių teisės pažeidimų prevenciją, informuoja suinteresuotas institucijas

koordinuoja darbą su tėvais; 

vadovauja metodinei mokytojų veiklai, kuruoja metodinės tarybos darbą;

rengia pamokų, neformalaus ugdymo tvarkaraštį,

tvarko mokytojų duomenų bazę; 

tvarko mokinių duomenų bazę:

rengia statistines ataskaitas; 

rengia mokytojų tarifikaciją;

vadovauja darbo grupėms;

išrašo pradinio išsilavinimo, mokymosi pažymėjimus bei veda šių dokumentų apskaitą;

kuruoja mokomuosius dalykus: užsienio kalbų, kūno kultūros, dorinio ugdymo, pradinių klasių, matematikos ir informatikos;

kuruoja užsienio kalbų, kūno kultūros, pradinių klasių ir dorinio ugdymo, matematikos ir informatikos metodinių, pailgintos dienos grupių veiklą;

koordinuoja ugdymo programų įgyvendinimą, mokinių pasiekimų vertinimą, lankomumo užtikrinimą;

rengia pusmečio, metinę pažangumo ir lankomumo suvestines;

pateikia ir atsako už  informaciją įstaigos interneto svetainėje;

vykdo kitas teisės aktais nustatytas funkcijas ir direktoriaus pavedimus, atitinkančius progimnazijos tikslus ir uždavinius.